Mielőtt felkapná a baltát... +36 (20) 428 9430

Távoli segítségnyújtás

 

miÉrt JÓ a tÁvsegÍtsÉg?

 

Napjaink korszerű technológiai fejlesztései már lehetővé teszik a szoftveres informatikai problémák nagy részének online megoldását, ezért nincs szükség személyes kiszállásra, így a javítás gyorsabb, annak költsége alacsonyabb lesz, és nincs kiszállási díj sem. Mindehhez csupán működő Windows rendszerű számítógépre, élő internet kapcsolatra és egy programra lesz szükség. A folyamat során ugyan az történik, mintha az informatikus a helyszínen lenne, üzenet-váltásra és telefonos egyeztetésre is van közben lehetőség. A szolgáltatást az Abraka® Computer a Szerződési Feltételek szerint végzi.

 

milyen esetekben hasznos a tÁvsegÍtsÉg?

 

Ha a számítógép le van lassulva, nem úgy működik, ahogy megszokta, különböző hibaüzenetek jelennek meg, nem indulnak megfelelően a programok, felugró ablakok jelennek meg, nem sikerül programot feltelepíteni, új eszközt vásárolt, de nem tudja működésre bírni, stb...

 

1. megrendelÉs, adatfelvÉtel

 

Távsegítség megrendeléséhez az alábbi adatlapot kitöltve emailben tudja elküldeni, közölje a javításhoz szükséges tudnivalókat, ez alapján meghatározható a javítás várható ideje. A legtöbb felmerülő probléma 30 percen belül megoldható. Megnyitás után kattintson a "Szerkesztés engedélyezése" kapcsolóra, mentésnél kérem hagyja meg az eredeti "Excel xlsx" formátumot. Adatlap letöltése

 

2. program letÖltÉse

 

A távsegítséghez szükséges biztonságos kapcsolatot egy programmal hozzuk létre, amit egy kattintással innen is letölthet. Program letöltése

 

3. belÉpÉsi adatok

 

A program telepítéssel, vagy telepítés nélkül is használható, elindítás után létrehoz egy 10 karakterből álló egyedi azonosítót és egy 6 karakterből álló jelszót. (a jelszó a program, illetve a számítógép minden indulásakor biztonsági okokból megváltozik). Erre a két kódra lesz szükség a távsegítség nyújtásához, ezeket telefonon is bediktálhatja, illetve emailben, vagy SMS-ben is elküldheti. Telepítési segéd

 

4. szÁmlÁzÁs, fizetÉs

 

A munkavégzés teljes folyamatát a program dokumentálja, amely tartalmazza a szolgáltatás időtartamát és az elvégzett műveleteket is, ez alapján készül el a számla, amit kényelmesen átutalással tud kifizetni.

 

Távsegítség

 

Nem számít hogy a világ mely pontján tartózkodik éppen, bárhonnan kérhet segítséget, csupán internet kapcsolatra van szükség.

 

Az Abraka® Computer a számítógépére belépve tudja irányítani annak egerét és billentyűzetét. Ön mindezt nyomon követheti, látja éppen hol tart számítógépének javítása, hibájának keresése. Távolról akár programokat telepíthetünk, eltávolíthatunk számítógépéről vagy szükség esetén módosíthatjuk annak beállításait.

 

Szerződéses partnereknek, illetve garanciális problémák esetén a távoli segítségnyújtás ingyenes.

 

Adatvédelem

 

A távoli kapcsolat speciálisan erre a célra fejlesztett programmal, titkosított csatornán keresztül történik, minden indításkor egyedi jelszót generálva.